Fuck vad jobbigt

Började känna mig som en gammal gumma igår då jag helt plötsligt fick ont i vänster sida av ryggen....fortsatte med en natt av kallsvettningar men ingen feber. På morgonen fattade jag inget då jag skulle pissa. FY FAN vad ont det gjorde!!
Tänkte att det var en engångsföretelse men icket. Nu har jag dragit på mig en ond jävla infektion och ni kan ju bara gissa vart den sitter....Fick en akuttid på vårdcentralen så nu käkas det antibiotika. Jag vill inte!!

Tack och lov så äre första och förhoppningsvis sista gången jag har denna infektion.

Skona kvinnorna!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

känns skönt att någon annan också lider av denna infektion just nu... HATA!

hahahah :)

2009-02-08 @ 13:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0