Salman Babar

I eftermiddag när jag kom hem så satt min gullig stora syster fortfarande vid datorn. hon har börjat spela spel på passagen.se. inse så fantastiskt roligt! de gjorde jag också en gång i tiden. Eftersom jag kan min systers lösenord på facebook  brukar jag ibland ta mig friheten att gå ut på hennes sida! IDAG har jag gjort henne vän med salman Babarjag är bara så tokig. I Iove her. hon å Stina far till dubai alldeles snart.känner därför att det är lite del i mitt ANSVAR att ta hand om hennes facebook medan hon är borta. känner mig måttligt avis hade jättegärna velat följa med till solen å badet. men icke. ist kliver jag upp till borran varje morgon dagarna i ändan. de är väl livet på en pinne! 
 
nu sitter jag här. josse å stina brevid.stina känner sig tom. vi delar på semlor med svart kaffe.....
känner mig som Ture Sventon fast utan den flygande mattan.
 mmmummsss gott är det iallafall!!

 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0