det ska va gott å leva annars kan de kvitta!

sitter här med frida! jag har en trevlig stund. inte för att ja e pank utan för gott sällskap och underbara upplevelser... de ska va gott å leva annars kan de kvitta. mitt nya motto!.

har fått praktikplats idag. dU NI fatta inte hur gla jag blir. 

tack för the car... men vi vet ju alla att de inte är ja som rullar fram spengarna... ja fungerar mer som flickvän. hhahahaaaaa men skoj ska de bli att köra iaf. många vändor fram å åter till borrAN ( BORÅS).

FRIDA TYCKER ATT aahhhahahahaahaha tiden går såå fort... när man ha    r skoj.. (oppps särskrivning!!  )


Allmänt skit snack på gyllenkrooksgatan... de är väl härligt...
-frida instämmer. de gör jag med. hallåå vem där.
 
frida glömde sin tandborste i förra veckan ... hmmmm den är nu begagnad och finns att återfå i andra hand... nästan som ragtime... fast utan provision, de är gratis. jag får återgå till min eltandborste som saknar batteri pga lathet att  ladda. Så gjorde även frida förr, hon hade två tandborstar en el och en vanlig. men nu glömde hon den här, så att den blev använd. tokigt. tänka sig.

LÄMNA ALDRIG DIN TANDBORSTE HOS UNGRARNA!!
-Om inte du vill ha begagnat som frida. :)


/blondie (soon too be brownie maybe baby!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0