Killerheals

Sista dagen i göteborg så inhandlade jag ett par skor som jag funderat på och de sitter på mina fötter idag. De är verkligen georgeus men verkligen de högsta klackarna jag nånsin stått på. Sitter som en smäck på foten och alla fick en reaktion då jag kom på jobbet, men de visste egentligen inte vad de var som var diffrent. Tänk vad ett par high heals kan göra =)

Färden från bilen upp till kontoret måste dock ha sett väldigt rolig ut. Det är verkligen inte lätt att ha stilletklackar när det är snö på marken, klackarna går genom snön/isen och det blir väldigt halkigt. Svårt att gå snyggt då man bara kan ta ett steg på 20 cm frammåt varje gång.
Tur att få ser övervakningskamerorna!!

Inhandlade på HM i kompassen.





//Brownie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0