Min middag var lika smaklös

Din mat lät inte så god blondinen min...men jag kan trösta dig med att min aldrig tog slut. Köttet var så segt att det bara växte i munnen. Att inte ha nått att äta till hjälpte inte heller!! Men nu har jag handlat så vi har mat i kylen igen och ska förhoppningsvis slippa äta skräp =)

Här rullar inga dammtussar, det finns inte...jag har då änglabajs runt mitt golv =) Det är fluffiga små bollar av massa små saker som samlats tillsammans. Men sånna änglabajs är tillåtet att ha hemma, nån dag när vi har tid, ork och lust kan vi ta bort dem =)

Ni är så söta mina små pungrar och jungrar. I really love and miss you babes!!

VAD FAN GÅRE INTE ATT PUBLISERA EN BILD FÖR!?
Nu funkade det.....


Kommentarer
Postat av: josiegrosie

om jag inte minns helt fel lekte vi möss och jag förbjöd dig brunetten där, att ever broadcasta den! skämmes!

2009-01-21 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0