Tårarna rinner

Det fina låten var by me (Brownie)...man bara kopierar embed koden från youtube i HTML här i inlägget. Lätt som en plätt, men försök dig inte på det Blondie...det kanske går snett för dig =P

Coldplay låter bättre än bäst tycker jag!! Ca 1000 pix på en biljett beroende på platser.

Jag sitter och asgarvar till förklaringen av en rakapparat, fattar verkligen hur den funkar nu =) Gör du? Att använda den i armhålorna tror jag kan bli svårt men prova du så får du la ge mig ett svar om det funkade eller hur det gick. Har Filip (med fransk accent) fått sitt ansikte rakat något mer då eller sköter han det själv i fortsättningen?

Nu kallar the work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0