ett inlägg till dig elin... lite info om dagen...

idag har jag ätit köttbullar med potatis å brun sås... men såsen var lite klumpig och potatisen lite överkokt å too hoooot. alltså ganska smaklös mat.... gissa vem som lagat??? min tvätt ligger i 3 korgar å väntar på något... hmmmm HAR INTE kommit på vad?? damråttorna dansar kring huslisterna... tja... Elin give me some styrka to do this... pank är ja och tyvärr har ja inte min fin fina syrra här, då kunde hon agerat pantbank eller så... ja har ju så mkt kläder å panta in.... eller hon kunde iaf betalt mjölk! ist dricker ja te utan mjölk.. usch! de smakar inte så gott som de låter... hö i vatten, inte att rekomendera. 

men men ikväll är de soulafton på pustervik ja å fillan drar dit... häng på! 

 
this is me and my bonita hermana josse
när hon tog sin examen.

En ros ska de bli sis!

Kommentarer
Postat av: josiegrosie

puppan!=) pantbank, jag hade tänk be dig köpa ett par skor till mig=) jag är pank och dessutom på väg utomlands...vad jag förstått av medresenärer, ger det lite sämre framtidsutsikter, väl på plats...but but. vad mer...jo, jag höll på att glömma påminna dig; ät inte kött!? du är ju vegetarian!

2009-01-22 @ 15:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0