Vad har jag gjort liksom!!

Jag har färgat håret idag....vad har jag gjort?? Jag var ju fin som jag var och varför skulle jag förstöra det?? Just nu har jag en stor fet äcklig ångerskänsla i kroppen men jag vet att i morn kommer jag att tycke det är fint....har alltid denna ångest då jag gjort en förändring! Varför ska man alltid förändra sig, kan man aldrig vara nöjd utan att bli less?!
Har bara satt i en toning så den kommer att bli ljusare för varje gång jag ducshar...nu i början kommer jag att ducsha håret varje dag kan jag lova!

Förlåt blondie för min oklokhet!

Jag vill också sitta på gyllenkroksgatan och snacka gojja. Hade en trevlig pratstund däremot med mamma Unger i går då jag lämnade de små täckisarna som du söta blondie hade tatt med till götet. Bilen låter vrooom när den går och idag har den fått mat och blitt lite tillfixad. Tandborst-syndromet har alltid förföjt min lilla blondin, man får inte vara rädd för att dela munbasilusker med varandra...Thats ok, I dont care och inte Frida heller.

Kankse blir lite blonda slingor i mitt bruna hår för att få lite liv i det....nu har jag ännu mer ångest om jag måste ringa till kusin Lisa och säga vad jag har gjort med mitt hår så hon kan hjälpa mig att få det bra. Nä men det är jätte fint som det är nu....ÅÅÅÅ jag kan aldrig bestämma mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0