En tid utan fantasi

Nu har denna blogg legat vilande ett bra tag. Fantasin har helt enkelt inte funits =(
Det är ju ingen vardaglig blogg där det skrivs vad som åts till frukost utan här skildras en blondins och brunetts tankar.

Jag (Elin) fick ett roligt, sött och förvirrande sms av blondie igår. Har inte svarat nått på det ännu men jag tänkte delge er med hennes förvirrning eller bara min?!

"Puss du är en fin vän *pussmun* många krama. Filip hälsar de gör inte Victor men Frida gör det med, alltså hälsar!! Victor undrar vilket kärleks språk du är?? Vi någon gång. Ska höra om tid :)"

Ni fattar säkert inte det om kärleks språk men det gör jag...det jag inte hänger med på är, vi nån gång och ska höra om tid?! Detta är det jag älskar med Blondie, förvirrning, söt och underbar =)
Visst vet du att jag älskar dig tussen. Saknar alla ni vänner i Göteborg och jag vill hälsa på er snart!!

Kisses & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0